20. huhtikuuta 2016

Leirikuvia arkistoista

Olen hautonut näitä kuvia pöytälaatikossani kohta kaksi vuotta. Aina välillä olen ottanut ne esiin, käsitellyt muutamaa, ja sitten taas on ollut jotain "parempaa tekemistä". No nyt ne ovat valmiita ja esillä. Huh. :) 

Loppukesästä 2014 olin Jatilan tallilla leiriavustajana - silloinen postaus aiheesta, kas tässä. Se oli kiireistä aikaa, mutta aina jossain välissä ehdin kuvatakin. 

Tässä näitä kuvia blogiin ladatessani törmäsin yhteen kuvaerään, jonka olin jo käsitellyt - kenties yli vuosi sitten - ja autuaasti unohtanut, jättänyt julkaisematta. Olin noihin kuviin länttäillyt vanhaa vesileimaanikin näköjään. No, siellä oli muutama sellainen, että miellytti tämänhetkistä taiteellista silmääni, niinpä ladoin ne ruudut tähän postauksen alkuun. 

Oli hauska huomata, miten oma tyyli käsitellä on muuttunut näinkin melko lyhyessä ajassa. Vaikka nämä ovat ihanan kesäisiä kuvia, päätin jostain syystä heittäytyä hieman synkäksi tai nostalgiseksi, mitä käsittelyyn tulee. Tällä hetkellä makuni on tällainen, mitähän se on taas vuoden päästä... :) 


 3
 5
 6
 7
 8
9

10

11
12
13
 14
15
 16
 17
18
19
 20
21
 22
23
24
 25
 26
 27
28

Mikä kuva sykähdytti? Mikä jäi mieleen?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja kehitysideat otetaan aina ilolla vastaan! :)